poniedziałek, 2 maja 2016

Album harmonijkowy...

Małymi kroczkami gromadzę niezbędne materiały do wykonywania prac scrapbookingowych, więc z biegiem czasu zacznie się tu dziać więcej. Obiecuję. :) Muszę się też pochwalić, że udało mi się spełnić moje marzenie - mam BIG SHOT'a! To dodatkowa motywacja do działania, do realizowania się w tym co kocham!

*                    *                    *
W piękny, poniedziałkowy poranek przychodzę do Was z niedawno powstałym albumem harmonijkowym - albumem w delikatnej kobiecej, kolorystyce dla Kasi, z okazji jej urodzin.
Bazę albumu wykonałam samodzielnie.







Pracę pragnę zgłosić na wyzwania:



9 komentarzy:

  1. Wspaniały album, piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny! Zazdroszczę Kasi :) I dziękuję za udział w "miętowym" wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie słowa! Dziękuję! ❤

      Usuń
  3. Ach! Mięta i lawenda... moje ulubione zestawienie kolorystyczne :)Cudnie!
    Dziękuję za podjęcie wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklep-Ewa.pl
    Powodzenia! Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. super album.
    dziekuję za wziecie udziału w zabawie w sklepie ewa.pl
    pozdrawiam cieplo
    ilona

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny album a eko baza bardzo mi odpowiada. Dziękuje za udział w wyzwaniu S`n`S. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń