niedziela, 19 czerwca 2016

Wspomnień czar. . . - blejtram.

Na dzień dobry pragnę podzielić się z Wami moim kolejnym osiągnięciem - wyróżnienie w wyzwaniu Scrap'n'skill #5 - LETNI MOODBOARD.


A teraz przejdźmy do dzisiejszej pracy. 
W ostatnim czasie w ramach wolnego czasu udało mi się wykonać blejtram. To moja pierwsza tego typu praca. Wykorzystałam do tego zdjęcie sprzed 21 lat, a te dwie uśmiechnięte mordki na nim, to ja z bratem. Zdjęcie optymistyczne, to i kolorystyka letnia :) 




Pracę zgłaszam na wyzwania:






5 komentarzy:

  1. Piękna, optymistyczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Ikropki!

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie - zdjęcie cudne :))))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. stunning piece! love the pic! thanks for playing along with I-Kropka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blejtram. Tu też kompozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń